تکواندو

تکواندو

تکواندو

تكواندو؛اين قرارداد همكاري شامل همكاري بيشتر بين طرفين،برگزاري دوره هاي آموزشي براي مربيان در ايران و غرب آسيا مي باشد و همچنين مقرر گرديد كه از اين پس به غير از فدراسيون تكواندو هيچ شخص و يا ارگاني حق گرفتن دان را از كوكي وان نداشته باشد.  


نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت12:45---22 بهمن 1390
برو گوز بده تکواندو چیه فقط کشتی

علی
ساعت12:44---22 بهمن 1390
من یکی از طرفدار های شما هستم وبلاگ قشنگی دارید شمارو به هواداران
پرسپولیس دعوت میکنم


hossein77
ساعت12:43---22 بهمن 1390
اگه بعضی چیز هارو بلد نیستی حتما برو وب من به من نظر بده بهت میگم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نویسنده : علی آبکار ; ساعت 10:19 روز شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,
دسته بندی :<-PostCategory->